ساخت غذای دیجیتالی در 3Ds Max و ZBrush

در این آموزش مدرس دوره سعی میکند شما را با مدل سازی، بافت، نور، رندر و … مواد غذایی آشنا سازد. در طول دوره با استفاده از یک همبرگر به عنوان یک مدل پایه به همه این موارد نگاهی انداخته میشود. در ابتدا با استفاده از 3Ds Max به صورت پایه ای مدل سازی و برای اضافه کردن جزیات بیشتر و حجاری به نرم افزار ZBrush انتقال داده میشود. هنگامی که حجاری و به اصطلاح مجسمه سازی و ایجاد نقشه ها به پایان رسید مدل را به 3Ds Max برده تا با استفاده از Vray رندری به صورت پایه از آن پرفته شود. طبق گفته سازنده آموزش شرکت Digital Tuters در پایان این دوره شما تمام دانش لازم برای ساخت مواد غذایی و ایجاد عکس دیجیتال – واقعی را خواهید داشت


Download-button Part 1

Download-button Part 2

Download-button Part 3

رمز فایل فشرده : digitalarc.ir


بررسی کنید

مدلسازی یک دستبند در Rhino و Zbrush

در این آموزش که از شرکت Digital Tutors میباشد شما با تکنیک های مدلسازی طلا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *