digital-tutors-texturing-sci-fi-game-assets-in-substance-designer-digitalarc-ir

تکسچرینگ یک وسیله علمی – تخیلی در Substance Designer

در این آموزش از شرکت Digital Tutors شما با تکسچرینگ در نرم افزار فوق العاده Substance Designer آشنا خواهید شد. روند کار بر روی یک سفینه فضایی شکل میگیرد و در طول مسیر شما ساخت Node هایی که گردش کار شما را سریع تر میکنند و حتی میتوانید از آن ها در پروژه های دیگر به صورت کاربردی استفاده کنید خواهید آموخت.

برخی از موضوعاتی که در این دوره آموزشی یاد میگیرید عبارتند از : 

  • ساخت Normal Map و توسعه دادن آن
  • استفاده از Bevel Tool
  • اضافه کردن لایه های جدید به Normal Map
  • ساخت متریال فلز به صورت پایه ای
  • ساخت متریال های نقاشی و رنگ به صورت پایه ای
  • ساخت متریال شیشه به صورت پایه ای
  • ترکیب متریال ها و Blend کردن آن ها
  • ایجاد ساییدگی، خش و …
  • و …

شما میتوانید پیش نمایش این دوره آموزشی فوق العاده را در زیر مشاهده کنید :

 

عنوان دوره : Texturing Sci-Fi Game Assets in Substance Designer

مدرس دوره/شرکت : Digital Tutors

فایل های تمرینی و پروژه : دارد

نرم افزار : Substance Designer

دانلود با لینک مستقیم (حجم فایل پس از خارج شدن از حالت فشرده 1.13 گیگابایت)

دانلود با لینک مستقیم (حجم فایل پس از خارج شدن از حالت فشرده 1.13 گیگابایت)

با شماره گیری کد زیر در تلفن همراه خود و یا کلیک بر روی آن از وبسایت خودتون حمایت کتید

*788*97*4411#

دانلود با لینک مستقیم پارت 1

دانلود با لینک مستقیم پارت 2

دانلود با لینک مستقیم پارت 3

رمز فایل فشرده : digitalarc.ir

شما میتوانید این آموزش فوق العاده را به قیمت 3400 تومان خریداری کنید

Kharid posti icon

  • در صورت تمایل به خرید چند محصول پس از کلیک بر روی خرید پستی گزینه افزودن محصول را انتخاب کنید و لطفا برای عملکرد بهتر در هنگام سفارش حتما همه فیلد ها را به صورت کامل و صحیح پر نمایید.
  • شما میتوانید خرید خود را به صورت آنلاین یا پرداخت به مامور پست ثبت نمایید (توجه کنید که خرید به صورت آنلاین دارای درصدی تخفیف میباشد). همچنین در نظر داشته باشید که هزینه و زمان تحویل محصول به شما بر اساس انتخاب ارسال به صورت پیشتاز یا سفارشی متغیر است که در هنگام خرید میتوانید مشاهده کنید.
  • در صورتی که مطلبی لینک خرید پستی ندارد و یا دارای مشکل است کافیست در دیدگاه های همان پست به ما اطلاع دهید و همچنین برای انتقادات و پیشنهادات و پاسخ یه سوالات خود میتوانید از صفحه تماس با ما استفاده کنید.

بررسی کنید

pluralsight-zmodeler-character-workflows-in-zbrush-and-maya-digitalarc-ir

روند ساخت یک کاراکتر با استفاده از ZModeler در ZBrush و رندرینگ آن در Maya

اگر میخواهید شخصیت هایی دقیق و با جزییات بالا ایجاد کنید باید درکی قوی از …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *